Friday, February 22, 2008

Promosi Tesco Malaysia Terkini








Page 4 - Page 5 - Page 6 - Page 7 - Page 8 - Page 9 - Page 10 - Page 11 - Page 12 - Page 13 - Page 14 - Page 15 - Page 16 - Page 17 - Page 18 - Page 19 - Page 20 - Page 21 - Page 22 - Page 23 - Page 24

Tesco Value

Tesco Value menawarkan pelanggan produk kegunaan harian pada harga yang paling murah. Harga rangakaian ini dipastikan murah kerana kos pengiklanan adalah minima dan bungkusan produk Tesco Value biasa dan ringkas (warna putih dengan jalur biru). Selain itu, pembelian dalam kuantiti yang besar juga memastikan bahawa harga produk Tesco Value lebih murah.

Rangkaian ini menawarkan kualiti yang berpatutan untuk tujuan tertentu. Produk-produk tersebut diuji dari segi keselamatan dan kebersihan.

Produk Tesco Value meliputi keperluan seharian seperti beras, minyak masak, sos, produk pembersihan dan sebagainya.

Tesco Choice

Iklan Tesco Choice Rangkaian Tesco Choice menawarkan produk yang kualitinya setanding produk jenama terkemuka, hanya lebih murah sebanyak 15-20%.

Bagi memastikan agar kualiti setiap produk Tesco Choice setanding jenama terkemuka, produk-produk tersebut perlu lulus audit terperinci, pemeriksaan tahap kualiti dan penilaian pelanggan.

Produk dalam rangkaian ini mempunyai pembungkusan yang menarik dan sesuai dengan keperluan produk tertentu.

Produk dalam rangkaian ini merupakan rangkaian yang terluas bagi Tesco dan meliputi produk kegunaan harian seperti ramuan memasak, makanan bertin, barangan kesihatan dan kecantikan, produk pembersihan rumah dan sebagainya.

Tesco Import
Rangkaian Tesco Imported meliputi produk-produk yang diimpot khas dari Tesco UK atas permintaan pelanggan Tesco Malaysia.

Kesemua produk yang dipilih memenuhi segala peraturan Kerajaan Malaysia bagi barangan makanan dan bukan-makanan.

Rangkaian ini meliputi produk-produk seperti ais-krim, pembasuh mulut, jem, pasta, biskut, sabun, pengharum udara dan banyak lagi. Carikan produk-produk ini ketika membeli-belah di Tesco.

0 comments: