Friday, May 28, 2010

Kurang ajaQ betul...!!

Semalam 27/05/10, bila key in address blogspot aku, terus jer keluar mesej ERROR... blog not found.Konfius jugak la... Lepas tu buka plak wordpress aku.. siap ada 2 komen kat post Mosque Tower Tanjung Bungah. Ingatkan ada orang bagi komen membina pasal hasil Nikon aku... rupanya entah koman bodoh apa ntah yang depa bagi..
Si manusia yang komen tu kalau ikut nama adalah SGM Tesco Hyper and HR Manager Tesco Hyper. so.. baru dapat tangkap mesti dioarang nie yang punya angkara.. buat khianat kat blogspot aku.. lepas 4-5 kali klik mouse maka aku pun dapat balik la blogspot aku seperti sediakala.. tapi fikir secara logik takkan la golongan profesional kat Tesco bleh buat benda bodoh macam nie... rasa macam orang lain jer.. TAPI... taktau la, sapa yang buat dia sendiri tau la..Rupa-rupanya diorang nie mesti ada report abuse kat Google pasal blog aku. Sampai akaun Gmail aku pung kena banned.. tapi skarang dah ok la.. Aku dok citer pasal hobi memancing aku pun ada yang boleh buat dengki plak. Aku bukan dok kutuk Kerajaan or whatever.. Kalau laknat yang kacau blog aku nie ada tgk lagi kat sini.. Aku ucapkan Selamat Maju Jaya untuk anda... Bila nak mai jumpa Face to face dengan aku??

0 comments: